دانلود کتاب جدول اشتال pdf (پروفیل های ساختمانی)

کتاب جدول اشتال شیراز

کتاب جدول اشتال چیست ؟

جدول اشتال کتاب استاندارد پروفیل های پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی تحت استاندارد دین آلمان است. با توجه به تولید محصولات فولادی توسط کارخانجات ایرانی، تحت استاندارد دین آلمان ، این جدول در کشور ما هم محبوبیت زیادی دارد.

در ادامه به سادگی به توضیحات در باب پارامترهای به کار رفته در جدول اشتال میلگرد اعم از u2، w1، G، Flache و d هستند. که به توضیح هر کدام می پردازیم.

 

  • جدول اشتال آهن آلات شیراز پارسه
    جدول اشتال وزن آهن آلات در شیراز پارسه pdf

    پارامتر U2 سطح روکش است که هرچه این عدد کوچکتر باشد، روکش کمتری برای مقاومت در برابر آتش سوزی نیاز دارد.پارامتر W گشتاور مقاوم است که برای تخمین مقاومت پروفیل در برابر تنش های برشی کاربرد دارد.پارامتر G وزن هر متر از میلگرد است.

    پارامتر d قطر یا سایز میلگرد است.

    پارامتر flache سطح میلگرد در طول یک متر با واحد مترمربع است.

  • در این بخش شما می توانید کتاب کامل جدول اشتال را بصورت pdf دانلود و استفاده نمایید.

– در بخش مقالات و اخبار سایت و همچنین صفحه اینستاگرام آهن آلات پارسه شیراز (پارسه استیل) می توانید مقالات شناخت انواع تیرآهن در انبار شیراز ، جداول وزنی تیرآهن های IPE و هاش، جدول اشتال، گواهی های آنالیز شیمیایی و آزمایشگاه و طول و ابعاد و راهنمای آرم و علامت حک شده کارخانجات مختلف بر روی تیرآهن های موجود در شیراز و کارخانه ها و همچنین تفاوت تیرآهن ذوب آهن اصفهان و متفرقه را مطالعه فرمایید.

– با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با همکاران فروش پارسه استیل در تماس باشید: ۰۷۱۳۸۰۱۶ ، ۰۹۱۷۱۲۰۹۶۱۸

– در صورت عدم مشاهده محصول مورد نظر و مشاوره در زمینه خرید و فروش، با ما در تماس باشید: ۰۷۱۳۸۰۱۶ ، ۰۹۱۷۱۲۰۹۶۱۸

دیدگاه کاربران
5 دیدگاه
ارسال دیدگاه