جدول وزنی میلگرد در شیراز

جداول وزنی میلگرد آهن آلات شیراز

جدول وزنی میلگرد کارخانه ها و انبار شیراز

نحوه محاسبه وزن میلگرد

– وزن میلگرد از مهم ترین ویژگی های است که در کیفیت آن نقش مهمی دارد. کارخانه های مختلف میلگرد ها را در سایز ها و قطرهای مختلفی تولید و عرضه می نمایند.
– برای محاسبه وزن میلگرد میتوان از فرمول زیر و یا جدول اشتال استفاده کرد. بر اساس سایز و طول هر میلگرد، وزن میلگرد متفاوت می باشد اما استفاده در هر بار از این فرمول ها باعث تلف شدن وقت می شود. در این صفحه وزن انوع میلگرد در شیراز و کارخانجات اعم از وزن میلگرد اصفهان، وزن میلگرد ابرکوه یزد ، وزن میلگرد کویر کاشان ، وزن میلگرد فولاد بردسیر کرمان ، وزن میلگرد سپهر و همچنبن وزن میلگرد کارخانه های سبک وزن مانند وزن میلگرد راد همدان ،میلگرد سیرجان حدید جنوب و کارخانه های دیگر در جدولی ارائه شده است که به راحتی می توانید از این جدول وزن میلگرد را به دست آورید.


– معمولا اندازه و قطر میلگردها بر اساس استانداردی که در ایران مشخص شده است، استفاده می شود. میلگردها به دو نوع ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند. بیشترین قطر میلگرد که کاربرد زیادی دارد، میلگرد ۶ تا ۳۲ میلی متر و طول ۱۲ متر است. برای قطرهای کمتر از ۱۰ میلی متر، میلگرد تولیدی، کلاف نامیده می شود.

فرمول محاسبه وزن میلگرد شیراز

⇐ جهت یافتن نام کارخانه مورد نظر از جستجوگر زیر استفاده فرمایید.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه